چگونه از اصالت مولتی مدیای شاهین اطمینان حاصل کنیم

چگونه از اصالت مولتی مدیای شاهین اطمینان حاصل کنیم




تاریخ : 1400/06/01

      پرینت این صفحه  




خلاصه مطلب: سیستم‌های مولتی‌مدیا در خودروهای جدید تغییرات زیادی نسبت به انواع قدیمی خود داشته‌ است. این سیستم‌ها به امکانات مختلفی مجهز شدند تا با استفاده از آنها رانندگی آسان‌تر و سفر لذت‌بخش‌تر شود. همچنین آپشن سیستم مولتی‌مدیا به خودروهای اقتصادی بازار هم افزوده شده است

 تا چند سال پیش اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم که روزی خودروهای تولید داخل به نمایشگر شرکتی مجهز شوند. اما در سه سال گذشته خودروسازهای وطنی هم به این موج پیوسته‌اند. در این بین تلاش سایپا جالب توجه بوده. این شرکت که توانست با موفقیت در تیرماه سال گذشته با پراید خداحافظی کند، آپشن سیستم مولتی‌مدیا را به خودروهای اقتصادی بازار هم افزوده است. با توجه به این واقعیت که تحریم‌ها باعث شده تا امکان انتخاب تامین‌کننده برای خودروساز سخت شود با این حال سایپا ابتکار عمل را در دست گرفته و 3 شرکت مولتی مدیای خودرو شاهین را تولید میکنند .

در حال حاضر سایپا شاهین با سه نمایشگر مالتی مدیا روانه بازار میشود : سراتویی، کروز و رایان فن‌کاواندیش.

 

نمایشگر که در شاهین توسط شرکت رایان فن‌کاواندیش نصب شده که در حال حاضر بومی‌سازی شده و به صورت صددرصدی در داخل کشور تولید می‌شود. این نمایشگر به سیستم عامل اندرویدی مجهز است. این نمایشگر ۷ اینچی قابلیت هایی چون بلوتوث، پخش فرمت‌های مختلف تصویری و صوتی، اتصال به دوربین عقب، درگاه‌های مختلف، قابلیت نمایش صفحه تلفن‌های همراه اندرویدی بر روی نمایشگر خودرو، رهیاب ماهواره‌ای، قابلیت اتصال به اینترنت، قابلیت نصب نرم‌افزارهای اندروید و... را دارد. در این نمایشگر اطلاعات مربوط به وضعیت درها، باد و دمای تایرها، سرویس های دوره‌ای و اخطار سیستم برقی خودرو به صورت مستقل از جلو آمپر شاهین به نمایش در می‌آید. نمایشگر رایان فن‌کاواندیش برای سایپا شاهین از نظر کیفیت در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و وضوح تصویر آن را می‌توان خوب عنوان کرد.

 

جهت اطمینان از اصالت مولتی مدیا های شرکت رایان فن کاواندیش میتوانید به کارت گارانتی که همراه محصول میباشد و همچنین برچسبی که مشخصات و شماره سریال محصول روی آن چاپ شده مراجعه کنید .