مراحل تست مولتی مدیا تولید شده رایان فن کاواندیش

مراحل تست مولتی مدیا تولید شده رایان فن کاواندیش




تاریخ : 1400/07/08

      پرینت این صفحه  




خلاصه مطلب: مهم ترین مرحله در تولید هر محصول الکترونیکی مرحله تضمین کیفیت و تست محصول میباشد . مولتی مدیا ها و دستگاه های پخش تولید شده در گروه رایان فن کاواندیش پس از رسیدن به انتهای خط تولید در مرحله اول یک تست اولیه یا smoke تست را پشت سر میگذارند .

هدف از این تست صرفا بررسی عملکر کلی دستگاه میباشد .

بعد از تست اولیه دستگاه و اطمینان حاصل کردن از عملکرد صحیح قطعات مختلف از جمله وای فا ،بلوتوث، چی پی اس  و نرم افزار های کاربردی ، محصول به مدت یک ساعت در دستگاه ویبره ای که شبیه ساز حالت رانندگی در خودرو میباشد قرار گرفته و بعد از آن مدت  3 – 4 ساعت به صورت مداوم زیر بار میرود .  بعد از 3 الی 4 ساعت پخش مداوم صدا و تصویر توسط دستگاه مولتی مدیا و یک ساعت تست ویبره در صورتی که دستگاه با موفقیت کار کند برای تست های باربری به مرحله بعدی منتقل میشود .

 

 

 

در این مرحله محصول در شش جهت مختلف حرکت داده میشود تا شرایط حمل و نقل دستگاه تا محل نصب روی خودرو کاملا شبیه سازی شود و اگر بعد از این مرحله دستگاه بدون مشکل کار کند برای بسته بندی به مرحله بعدی میرود میرود .

در آخر تیم کنترل کیفیت روان بودن کلید های دستگاه و وضعیت کلی دستگاه را برای آخرین بار چک میکند و در صورتی که دستگاه مولتی مدیا از هر نظر بی نقص بود موفقیت تمامی مراحل تست را پشت سر گذاشت ، برگ گارانتی به آن چسبیده شده و جهت انتقال به کارخانه خودرو سازی بسته بندی میشود .

طی کردن فرایند دقیق تست ضمانت میکند که ایرادات موجود در دستگاه نزدیک به صفر باشد . از طرفی در صورت وجود کوچک ترین ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری در مالتی مدیای خودرو  ، شما میتوانید به بخش پشتیبانی سایت به آدرس rfka.ir مراجعه کرده و با ورود شماره سریال دستگاه در کم ترین زمان ممکن از خدمات گارانتی استفاده کنید .